perjantai 3. tammikuuta 2020

Dermosil-tilaus


Tässäpä nämä. Olen laiskistunut hiusteni föönaamisessa iltaisin, mutta ainoa minisuolasuihkeeni on alkanut vajua, koska sen voi jättää kuivumaan omineen yöksi ja aamulla on edes vähän runsaammat hiukset. Tilasin siis sille seuraajan valmiiksi, koska kivijalkakauppojen kiinnostavat tuotteet ovat kalliimpia kuin tämä 5,20 €.

Käytin hiljattain myös saunanaamion Tyyni-jouluversion tyhjäksi, mutta en halua talvikuivalla olla ilman tätä naamiokoostumusta, joten tilasin uuden perusvalikoimasta hintaan 6,20 €.

Bonuspisteillä valitsin sitten ilmaiseksi lapsille Mosho Kids Blueberry-shampoon. Lapset tykkää, mutta minun nenään tämä haisee niin pahasti karpalolonkerolle, että toivon totisesti, ettei tämä jää mulle käytettäväksi.



Tässä sitten ne mun varsinaiset herkut. Declutteroinnin jäljiltä mulla oli enää yksi väriä antava huulipuna, mikä oli vähän tylsä tilanne. En kuitenkaan kovin kovaa tahtia käyttele niitä tyhjäksi, niin tämä pieniä huulipunanappeja sisältävä paletti yhden halpishuulipunan hinnalla (10,90 €) oli ilmiselvä valinta. Tässä on pari tummaa punaista, joista uskon voivani säätää sen 2 kertaa vuodessa tarvittavan juhlalookinkin. Muista sävyistä saan kokemusta, mikä mulle ehkä sopii ja jos mikään ei sovi ja kyllästyn, tiedän tyttäreni ilahtuvan juuri tällaisista tuotteista kokoelmiinsa.

Lisäksi hommasin mustan Maximizing Moist Proof-ripsivärin, koska siinä oli pienikokoinen harjaosa. Olispa mainiota, jos tämä 9,80 € hintainen osoittautuisi hyväksi! Alla vielä kuva paletin huulipunista, mutta noin moni ei ole noin violetti oikeasti vaan joukossa on pari melko puhdasta punaistakin. Mitkä on teidän viime aikaisia Dermosil-suosikkeja?

2 kommenttia:

  1. Olen kokeillut tuota Salt Water Spray:tä ja tykkäsin :)

    VastaaPoista
  2. Kiva! Mahtavaa, jos tuon hintainen ois toimiva tai jopa erityisen hyvä :)

    VastaaPoista