lauantai 15. kesäkuuta 2013

Four Reasons Volume Shaper Tuuheuttava muotoilusuihke 300 ml

Tämä on kanssa niitä 2011 syksyn "kampaamoheräämiseni" aikaisia edelliseltä kampaajaltani ostamiani tuotteita. Vaikka pullo onkin ollut auki 1,5 vuotta, se ei johdu tuotteen tylsyydestä. Olen käyttänyt tätä säännöllisesti pieniä määriä kerrallaan ja nyt se on lopuillaan.

Olen käyttänyt tätä hiusten tyveen alapuolelta suihkien. Lopuksi olen sitten sormet kattoa kohti pöyhinyt tyveä niinikään alhaalta päin ja silotellut hiukset päältä kevyesti harjalla. Kampauksen kiinnittämiseen olen käyttänyt sitten ihan eri lakkaa. Tämä muotoilusuihke on nimittäin melko märkä ja suht isopisarainen tuote kampaamotuotteeksi ja aerosoliksi, miksi arvelin, ettei tästä ole hiuskiinteeksi. Kosteutta tämä on kestänyt yllättävän hyvin ja ainakin kampauksen uudelleenpöyhiminen ulkoilun jälkeen on yleensä onnistunut. Suutin tukkiutuu helposti, mutta kertymän voi poistaa kuumalla vedellä tai kuivana nyppimällä lakkakalvonpalat sumutusreiältä.

Tuote tuoksuu hajuvesimäiseltä, melko mausteiseen vivahtavalta kukalta. Ei siis mikään pikkutyttöjen pirtsakka TIGI-hedelmätuoksu, mutta oikein miellyttävä silti. Voisin ostaa uudelleenkin sillä n. 10 € hinnalla, ellen olisi enenevässä määrin korvannut tätä hiuspuuterilla, joka kuitenkin antaa voimakkaamman pidon ja efektin. Pakkaus on näissä Four Reasonseissa tosi kiva minun makuuni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti